субота, 15. март 2014.

UVOD

Ponekad se pitamo zasto smo prestali zdravo da zivimo,da se zdravo hranimo,da vezbamo,da setamo...Mnogi od nas znaju odgovor ali ne zele glasno da ga kazu...POSTALI MO LENJI,eto to je pravi odgovor.Za sve ima leka pa i za ovo.Ja sam resila da se pokrenem i da istrajem u tome.Sazanala sam za Tibetansku jogu ili bolje reci Tibetanske vezbe.One su jako jednostavne,ne traze puno vremena,ne traze puno energije ali su jako zdrave.Ja sam krenula da ih radim onako iz sale,ali sam jako brzo shvatila da su postale sastavni deo mog zivota.Jednostavno ne mogu da zapocnem dan ako ne uradim te vezbice.
Ja sam ih preuzela sa yutub-a i postavila ih ovde u moj blog iz prostog razloga da mi budu pri ruci i da mogu uvek,kad to pozelim da ih ponovo pogledam...ili ukoliko nesto zaboravim.
Kasnije cu govoriti i o ishrani,o tome kako se ja hranim i koliko se bolje osecam od kada sam prestala da pusim i od kada sam postala vegetarijanac.

Tibetanske vezbe:



Ovo su vezbe za istezanje  i jako prijaju



Нема коментара:

Постави коментар